Články podle štítků

1. 5. 2016

Padesát otázek - část třetí // 50 questions - part 3.

Ahoj :D Opět se setkáváme ... 3:) (vždycky jsem chtěla tuhle větu říct :D) ... A pokud jsi narazil/a na můj blog poprvé, tak tě taky zdravím :D Po dlouhé pauze  jsem zpět s další částí 50 otázek :D Tak se pohodlně usaďte, moc dlouhé počtení to sice není, ale z některých odpovědí si možná sednete na zadek :D


1. S kým sis naposledy telefonovala?

S maminkou o výstavě kamenů, která byla v Tišnově :) 

2. Chatka v horách nebo dům na pláži?

Ani jedno - v horách jsou laviny kamení a sněhu a na pláži jsou tsunami :D #czechgirl

3. Který sport nejraději sleduješ?

Fotbal (ale musí hrát FC Barcelona, jinak mne k televizní obrazovce nedostanete :D)

4. Barva vlasů?

Hnědé s medovým ombré

5. Barva očí?

Smaragd s příměsí čokolády (jak mi jednou zalichotila Ginny <3)

6. Nosíš kontaktní čočky?

Nenosím :( Ale kdyby mne brýle  omrzely, tak půjdu do nich (nebo na laserovou operaci, ale někdo by mne musel něčím silným nadopovat :))

7. Oblíbené jídlo?

Nad touhle otázkou už přemýšlím od té doby, co jsem ji viděla poprvé, a nic mne nenapadá :D Na stejné příčce je řízek naruby, kuskus s grilovanou zeleninou a salátový okurek (vím, že je to divný, ale když je horko a chcete něco osvěžujícího, tak je to geniální potravina :D)

8. Strašidelné filmy nebo filmy se šťastným koncem?

Na strašidelné filmy se zásadně nedívám - jediný, který jsem viděla, byla Žena v černém (protože tam hraje Daniel Radcliff), takže rozhodně filmy se šťastným koncem :D.

9. Poslední film, který jsi viděla?

Cinderella (Popelka) - a to už je tomu tak půlrok! :O Kvůli všemu možnému na filmy, seriály a další zájmy nemám dostatek času :/

10. Jakou barvu má triko, které máš na sobě?

Něco mezi mátovou zelenou a tyrkysovou zelenou (kdyby jste si nebyli jistí, na googlu je vzorník barev :D)


Čekali jste asi víc věci ... :( Snad vám to vynahradím příští týden, kdy už toho nebude tolik (ťuk ťuk, nechci nic zakřiknout :D)... Kdy naposled jsi viděl/a opravdu dobrý film? A jaký to byl? :D Napiš do komentářů :D Snad sem zavítáš i příště :)

Gabi :*

Žádné komentáře:

Okomentovat