Články podle štítků

25. 4. 2016

Happy Bday to myself

Ahoj :) 

Dneska jsem si pro vás připravila článek na trochu jiné téma, než jste zvyklí (snad to nebude příliš vadit ;) )... Abych to nějak shrnula před tím, než budete číst - dalo by se to přirovnat k "vypisování mysli", které většinou zůstává v příhrádkách pisatele (ani teď nemám tušení, zda jej zveřejním nebo ne, píši jej totiž den dopředu. Pokud si jej zrovna čtete, budu se muset poplácat po zádech za to, že nejsem srab :D). Doufám, že i tak si jej "užijete" a neodradí vás to od dalšího čtení článků na tomto blogu :D
Zvláštní ... Dělí mne od mého "velkého" dne doslova pár hodin a pořád si nedokážu odpovědět na otázku, která mne trápí... "Co si mám ksakru přát?" Pro někoho materialistická, pro jiného filozofická otázka.... 
Je to celé takové divné ... Po velkou část roku (respektive od Vánoc) si při procházkach městem či nákupním centrem říkávám, že bych měla počkat s nákupy až na narozeniny, kdy mi to můžou naši pořádně "proplatit"... A teď si nepřeju nic. Nic kromě zdraví, osoby, která by mne dokázala milovat i s mými chybami, a pořádnou dávku volného času jen pro sebe. Ale to jaksi nezažene ten zvláštní lesk v očích rodičů, když si neví rady s nějakým "problémem". 
Netušila jsem, že tenhle stav mysli zažiju mimo hodiny zkoušení ve škole. To nepohodlně prostorné prádno v hlavě. Ten moment, kdy nemáte před sebou žádnou vizi... Kdy budu mít v hlavě otazník, na který si nědokážu odpovědět ani s pomocí strýčka Googla a tety Wikipedie... A věřte mi, tenhle pocit nechcete zažít.
Blíží se jedenáctá večer. Už jen hodina do konce období zvané "sweet eighteen". Jestli by se v mém případě dalo posoudit jako dostatečně sweet, sama nevím. Ale jsem ráda, že jsem měla možnost prožít jej na maximum svých možností. Procestovala jsem s rodinou Španělsko a Portugalsko, oslavili jsme Vánoce u rodinného krbu (a ne, nedívala jsem se na pohádky), sešla se celá rodina minimálně třikrát (což je dost dobrý výkon), ušli jsme 25 kilometrový pochod (uf, ještě teď jsem z toho unavená)... Co víc si mám přát?  

A co vy by jste si teď nejvíce přáli? Napište do komentářů (jako inspiraci na další rok ... nebo na Vánoce :D).

Gabča :*

Žádné komentáře:

Okomentovat