Články podle štítků

21. 8. 2016

Padesát otázek - část pátá// 50 Question - part 5.

Ahoj :D
     Léto se blíží ke konci, poslední ročník gymplu mi klepe na dveře (a děsí mne to čím dál víc :O ), maturitní četba je ubíjející (o tom taky někdy napíšu, nemějte strach :D) a hledám úkryt před deštivým počasím (znamená: postel + hřejivá deka + čaj + kniha o téměř sedmistech stránkách = <3 ).
     Avšak nechci déle napínat - je tu poslední část 50 otázek! :D Tak jdeme na to ;)


1. Kde nejdál jsi byla od domova?
Na Vancouver Island, kde jsem spolu se starším bráchou, taťkou a dědou trávila několik dnů :D

2. Máš nějaký speciální talent?
Pokud se počítá vysoká míra sarkasmu a prokrastinace, pak ano! :D

3. Kde ses narodila?
V Ivančické nemocnici :) (Aby jste nemuseli hledat na Google Maps, Ivančice jsou na cestě autem mezi Moravským Krumlovem a Brnem).

4. Kde teď žiješ?
Přes týden v Brně, o víkendu u mamky :)

5. Jakou barvu má tvůj dům?
Byt v Brně je staro-růžový, mamčin rodinný dům je meruňkový.

6. Jakou barvu má tvé auto?
Tak nějak ... auto nemám :D Ale už pracuji na řidičáku ( zkoušky už mám za sebou, ale jaksi se nemůžu dokopat, abych zašla na úřad :D).

7. Nějaká zvířátka (domácí)?
Rybičky :O Chtěla bych mít jednou malého mopsíka a pojmenovat ho Tyrion :D

8. Mám doma nějaké speciální místo na čtení?
Parapety v bytě :D A úplně nejlepší je zabalit se do deky, dát za sebe polštářek a číst si (takhle jsem za jeden večer přečetla 200 stran Než jsem tě poznala) <3

9. Záložka nebo nějaký kousek papírku?
Záložka :D Teď používám světlemodrou kartičku od Albi s citátem:"Přátelství, to jsou milióny povznášejících maličkostí." ^^

10. Přestanu číst uprostřed věty nebo musím dočíst do určité části/kapitoly/stránky?
Nejlepší by bylo přečíst knihu na jedno sezení (což se mi ještě nepodařilo :I ). Takže se "omezuji" na kapitoly. Avšak vadí mi, když mne někdo nutí udělat nějakou práci uprostřed rozečtené kapitoly.... Nebo stránky :/ To se pak těžko navážu na děj :(

Happy end! :) Teda doufám, že to pro vás bylo stejně úsměvné jako pro mne bylo psaní tohoto článku :D

Hasta la vista

Gabča :*

Žádné komentáře:

Okomentovat