Články podle štítků

6. 3. 2016

Recenze: Trilogie Sára

Ahoj :D Opět se setkáváme 3:) A pokud jsi tu poprvé ... tak se můžeš se mnou seznámit tady :D A nebo tady a tady :DD Mezitím, co si budete tento (a snad i další) článek číst, budu na cestě z Rakouska a stresovat se, jak stihnout 3 miliony věcí, které mne příští týden čekají :O Ale abych nepsala o zbytečnostech, tak přejdu k věci :D

Dlouho jsem uvažovala, jestli mám psát o Sáře - knize, která mi změnila pohled na svět. Na první pohled vypadá jako knížka pro malé děti. Vzhled však může klamat.

Anotace k jednotlivým dílům:

Sára - kniha první
Sára je plachá, uzavřená desetiletá dívka, která není příliš šťastná. Má zlomyslného bratra, který ji neustále provokuje, kruté a bezcitné spolužáky, a ve škole ji to moc nebaví. Je zkrátka jako mnoho jiných dnešních dětí. To všechno se změní, když potká Šalamouna, moudrou nadpozemskou sovu, která jí ukáže, jak se na svět dívat jinak, očima bezvýhradné lásky. Naučí Sáru, jak přijímat čistou, pozitivní energii. Sára poprvé vidí, kým skutečně je a jak neomezené možnosti má.
Jako čtenáři si uvědomíte, že je to mnohem víc než dětská knížka.

Obrázky jsou ze stránek kosmas.cz

Sára - kniha druhá
Volné pokračování předchozího příběhu o Sáře vás vtáhne do děje hned první větou a nepustí, dokud nedočtete poslední řádek. Zábavné dobrodružství, které prožijete společně se Sárou a Sethem při objevování prostých a praktických návodů jak naplnit smysl života, bude zkušenost, jakou můžete sdílet s každým, koho máte rádi. I když se právě teď možná cítíte báječně, po zkušenosti s touto nejnovější knihou o Sáře se budete cítit ještě líp. Společně se Sárou a jejím novým kamarádem Sethem budete v duchu prožívat jejich napínavá dobrodružství, procházet jejich zkušenostmi a taky se ovšem hodně smát. Postupně se před vámi bude odkrývat hluboká moudrost, kterou Sáře se Sethem zprostředkovává podivuhodná sova jménem Šalamoun. Zjistíte, jak funguje spravedlnost, jak zařídit, aby se vám plnila vaše přání, a vůbec podle jakých pravidel se na této zemi hraje hra zvaná Lidský život.
Obrázky jsou ze stránek kosmas.cz

Sára - kniha třetí
Další volné pokračování příběhů holčičky Sáry přináší spoustu nových, vzrušujících dobrodružství! Spolu se svým kamarádem Sethem získají novou kamarádku Anetu a těší se společně ze svého tajného místa ve stromovém domě. Navíc vás Šalamoun, Sářin věčný přítel, učí, že je nepřirozené prožívat cokoliv jiného než šťastnou spokojenost. Tato kniha je zkrátka o objevování toho, jak se znovu vrátit ke svému přirozenému šťastnému já – za všech okolností! Tedy o tom, jak žít šťastný život a jak tuto šťastnou spokojenost sdílet s ostatními.
Obrázky jsou ze stránek kosmas.cz

Můj názor
Kdybych si mohla koupit pouze jednu sérii knih, tak by to byla Sára <3 Člověk si dokáže u ní odpočinout, zároveň se zasměje. Nepřichází ani o smutné chvilky (byly i momenty, které mne rozesmutnily, ale Šalamoun to uměl podat tak, že jste si z dané zkušenosti odnesli to pozitivní - až vás to rozesmálo :)). Sára není nijak věkově omezená, což je pro mne jedno velké plus (už u nás v rodině koluje a zatím samé pozitivní ohlasy :D). Líbí se mi také, že Šalamounova moudra jsou psaná kurzívou - lépe se hledají, když se k nim chcete vrátit :)
Navíc je vše převáděno do praxe na příkladech ze Sářina života - ne vždycky je to ale jednoduché. Například vyrovnat se se smrtí někoho blízkého nebo s nespravedlností, která je na nás "vykonávána".

Víc už vám nepovím nic :D Protože prozrazováním bych vás připravila o ty nejlepší zážitky, které můžete s knihou zažít :)

Gabča :*